måndag 7 juni 2010

Måste vända dessa tankar nu...

Mister du en står dig tusen åter, kysser du en står hundra och gråter... Så sa min pappa en gång, hoppas att han har rätt...

Fast egentligen så förstår jag inte varför det va tvunget att bli så här... Jag hade ju bestämt mig för att vara själv... Ta dagen som den kommer och njuta av varje andetag... Leva här och nu... Flörta med vem jag vill utan måsten och krav... Dejta vem jag vill... Fånga dagen...

Från och med nu är jag fri från dessa destruktiva tankar som förföljt mig i en veckas tid... Fri att tycka vad jag vill... Fri att vara glad...

I morgon ska jag vakna utvilad och vid gott mod... I morgon är du glömd och nya möjligheter står att vänta runt hörnet... I morgon finns bara trevliga tankar... För då ar jag fri från dig och ditt inflytande i mitt liv...

Minnas dig kommer jag alltid att göra men hädanefter bara med glädje...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar