torsdag 3 juni 2010

Det känns som att jag har blivit sparkad i magen... Eller man kanske kan säga att det hade varit bättre att du gjort det...

Hur kunde jag vara så dum, hur kunde jag gå på det igen... Jag trodde verkligen att du va annorlunda... Ja inbillade mig att det skulle vara om inte på riktigt, så i alla fall annorlunda...

Är jag bara en tjej som duger till en enda sak? Har man bara mig en liten stund, för att sedan kasta bort mig, för att jag då inte är någonting värd längre... Man roar sig med mig en stund... Då ingenting annat finns till hands, slänger in i ett hörn när man tröttnar...

Jag orkar inte detta mer, jag trodde inte att DU skulle göra så, jag behövde verkligen inte det här...

Ska jag med detta konstatera att alla av motsatt kön är lika eller finns det någon där ute för mig... Ska nog slicka mina sår en bra stund innan jag försöker igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar