måndag 14 mars 2011

Det är härligt att plötsligt upptäcka att saker som du tänkt göra redan är klara... Det är underbart att få hjälp med saker som man trott att man måste lösa själv... Att bli ompysslad fast man inte förväntar sig det... Att känna sig vacker fast man ser ut som sämst... Att känna sig älskad när man älskar tillbaka...

Om du bara kunde förstå hur mycket jag älskar dig, förstå vidden av vad du gör med mig... Känslorna börjar plana ut, känner mig inte fult lika berusad som förut. Känner mig mera säker på att du blir kvar. Trygghet är bra men jag kommer aldrig att ta dig för givet. Läste i en bok häromdagen att ju mer man älskar ju ondare gör det när det tar slut... Jag vill att detta ska vara för evigt.
Du är så vacker...
Du är så stark...
Du är min... Just nu har jag dig till låns och jag njuter varje sekund som går...
Jag kommer inte att sluta älska dig av rädsla för att det ska svida vid slutet... Jag kommer att slappna av och följa med vågorna ut i det okända, jag tror att det är så man når paradiset. Lev dagen som att det är den sista, se dina vänner, och tyck om dom för den dom är, älska din partner utan förbehåll, förstå att dina barn gör sitt bästa och är underbara, njut av dom speciella stunderna du får dig tilldelad, andas, du är vacker!

Snart kommer våren och sommaren... Det har snart gått ett år sedan jag blev kär... Det är konstigt att blixten kan slå ner när man minst anar det... Men det är härligt underbart att man kan få känslorna besvarade...

Älskar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar