lördag 18 december 2010

Livet rullar på i ett tempo som känns riktigt härligt... Njuter av dagarna som kommer i ett lugnt tempo nu mera... Jag ska försöka visa mera på utsidan att jag är glad... Jag bubblar över av lycka invändigt, men jag lyckas inte riktigt få ut allt jag känner så att det syns.

Jag ska börja träna. Du får vänta på mig helt enkelt. Kroppen sväller på ställen som jag inte trodde va möjligt. Jag måste tänka ut ett bra tränings program och följa det slaviskt. Borde ta upp morgonpromenaderna igen... Det tar ju inget av min tid ifrån familjen... Det är ju bara jobbigt till en början...Det är ju faktiskt en bra start på dagen för den lata. En halvtimma är ju allt som behövs egentligen... Ska jag vänta till efter Nyår eller börja redan på måndag??? Varför inte på måndag. Bästa tiden på morgonen ska ju vara mellan kl 5-6... Det är inget att spara på, kör bara. Gym??? Skulle jag kunna unna mig på måndagar och onsdagar. När Seb inte är här. Jag skulle kunna promenera när han spelar tennis på Måndagar när han är hos mig. Yoga skulle min kropp må väldigt bra av just nu... Jag skulle må väldigt bra av det jag med... Får plocka i ordning uppe och ställa i ordning TV:n där...

Måste göra något, måste stoppa det här innan det går över styr.

Du däremot blir bara vackrare och vackrare...
Du verkar må bra av tvåsamhet rent kroppsligt... Jag sväller...

Jag mår bra av tvåsamhet rent själsligt...
Hoppas att även du gör det...

Börja träna va det... Det är det som saknas... För jag tycker inte att jag äter så onyttigt så att jag ska gå upp så här... Jag äter kanske lite mer än förut... Nu äter jag ju middag varje dag, då orkade jag kanske inte laga åt mig själv förut...

Styrkan ska tillbaka till kroppen igen...

Älskar dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar