fredag 17 december 2010

Du gjorde hela min dag idag. Du är härligast i värden vet du det???

Jag skulle busa med dig och du sände bilden. Den kommer jag att spara närmast hjärtat i evigheter. Älskar dig Så Vansinnigt mycket...

Det bästa med dig

Du är vacker, sexig, tillfredsställer alla mina behov, Lätt att leva med, hjälpsam, fixig, händig, manlig... Du, du, du... Omtänksam, trevlig, har massor av humor, älskvärd, mysig, ödmjuk... Listan kan göras jätte lång. Tänkte att om jag skriver ner detta så kanske jag kan ta upp och läsa det någon dag när jag är arg på dig... Hoppas att jag aldrig blir det, hoppas att det aldrig blir vardag. Hoppas att jag alltid kommer att vara så här kär som jag är i dig just nu.

Om man aldrig har saknat någon varje minut som man är ifrån dom, då har man aldrig älskat på riktigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar