torsdag 2 december 2010

Känslan är speciell när man vet att någon bryr sig om en... Att bry sig om någon är helt fantastiskt... Stjärnorna lyser klarare på himlen, eller är det så att man ser dom... Jag älskar dig för att du är du, för att du får mig att känna mig. Jag är starkare än på länge, friare än på länge. Du och jag har något som jag inte visste fanns... Något jag inte trodde va möjligt. Kompletterar varandra utan krångel... Jag behöver inte fundera eller vara orolig. Känner mig oövervinnerlig, härligt...

Jag vill uppleva så mycket med dig. Jag känner att det kommer att bli så. För du får saker att hända utan att det känns besvärligt.

Jag är trött nu, så in i själen trött... Behöver sova men jag kan inte riktigt än... Vill var vaken lite till och njuta av att bara hålla om dig. Man får energi av att ha dig...

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar