tisdag 28 september 2010

Saknar dig när du inte är hos mig...
Längtar...
Väntar...

Kom hit så jag får hålla om dig, krypa tätt intill, andas in din doft. Röra vid dig, älska dig och bara dig. Vill vara med dig alltid, hela tiden, rå om dig...

Du gör mig glad i hela kroppen, du rör om mitt liv, du får mig att leva lite mer, du gör att det känns bra att andas...

Det känns som att jag duger som den jag är när jag är med dig, jag behöver inte göra mig till... Jag är vacker som jag, får tycka om vad jag vill, tycka som jag vill...

Att vara nära känns tryckt... Att älska känns i hela kroppen... Att njuta är ok... Att visa känslor är som det ska...

Kom så kan vi dela hemligheter... Som bara är för oss... Hemligheter som kan viskas i ditt öra...
Då skulle jag viska att du är underbar... Att du gör mig varm, glad, lycklig, kär, galen, sugen, inte kan få nog av dig, upphetsad, lekfull, trygg, modig...

Jag skulle vilja viska att du kan få ta hand om mig, att jag vill ta hand om dig, att jag inte vill leva utan dig...

Viska jag älskar dig... Är det för tidigt???

Men det känns så när du är här, när du sover med mig...

Längtar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar