måndag 13 september 2010

Jag är så kär i dig.

Känner mig säkrare för var dag som går.

Jag vill ha dig, bara dig och ingen annan. Du är den bästa jag mött, att det finns sådana som dig. Du bryr dig om mig... på riktigt... Gentleman ut i fingerspetsarna, artig, rolig, fantastisk, hjälpsam, go, omtänksam, härlig, tålmodig, intelligent, ödmjuk, bra självkänsla, den bästa sängkamraten jag någonsin haft...

Du gör mig lycklig, osäker, knäsvag, ger mig fjärilar, gör att jag vill ha mer, ger mig en hjälpande hand fast jag inte behöver be om den, ömhet, närhet, frihet, utrymme, kärlek, omvårdnad, listan kan göras ännu längre men vi stannar där nu...

Jag trodde aldrig att jag skulle få möjligheten att dansa med en sådan som dig, jag trodde inte att det fanns någon som va så följsam men ändå bestämd. En som gör dansen spännande, en som gör att man aldrig vill att den ska ta slut...

Man ska inte vara rädd för att lära känna det som är annorlunda.
Man ska våga prova nya vägar.
Man ska göra det som känns bra.

Våga vara dig själv.
Våga njuta av stunden.
Våga falla handlöst.

Äventyret väntar den som vågar ge sig ut.
Livet är här och nu.
Jag tänker hoppa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar