söndag 8 november 2009

Nu börjar det äntligen att kännas lite bättre faktiskt, fick igår en ny bok i min hand som jag känner kommer att öppna upp ögonen på mig...

Jag kan ju allt det där egentligen...
Jag vet ju precis hur man ska göra när man flörtar...

Jag blev hembjuden till fantastisk vän till mig i tron att jag skulle få gråta ut... men de va istället hon som behövde prata... men det kändes helt ok faktiskt... Det kändes faktiskt väldigt bra att jag inte va den enda i hela världen som kände så här... För någon stans i min ego bubbla... det är vad det blir när man mår dåligt... insåg jag att jag har en hel värld där ute som måste upptäckas...

Nu gäller det bara att ha kvar denna känsla, försöka undvika att dimpa ner i hålet igen=)

Jag kommer från och med nu behandla alla lika, med det så menar jag att jag kommer att prata med alla... inte bara dom oåtkomliga utan även dig som är snygg, singel, rolig... Dig som jag inte vågat titta i ögonen för att jag trott att du ska se ner på mig... varför skulle du göra det???

Jag kommer att behandla alla lika, jag tänker vara lika avslappnad som när jag är på fest, jag tänker öva mig på att flörta och jag tänker börja i morgon...

För hur det en är så spelar det ingen roll om du tycker om mig, för jag gör det, och det finns faktiskt dom som tycker att jag är toppen... Så om just du inte gillar mig så spelar det faktiskt inte så stor roll...

Jag är jag, och du är du, och det är fantastiskt=)

Love life!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar