onsdag 8 juli 2009

Varför blir jag så feg hela tiden? varför är jag så rädd för att bli sårad?
Ska det vara så svårt att bara säga hej?
Vad händer om man får ett nej till baka? Himlen ramlar inte ner...
Man får obehag i magen, hjärtat slår långsammare, tiden stoppas upp...
Men det går över... eller...

För hur ska personen i fråga ha en aning om ingenting sägs, hur ska den personen veta hur man innerst inne känner?

Jag skulle så gärna vilja träffa dig igen

Du har mycket av det som jag behöver, jag vet så lite om dig men av det jag vet så är jag väldigt intreserad, fashinerad, exalterad...

Du är stark, vacker, vältränad, sexig röst, fel person, fel tillfälle, rätt person, rätt tillfälle...

Härlig att ta på, härligt när du tar på mig.

För mig är det väldigt farsinerande ty jag är inte van, min kropp brukar inte tycka om...

Hur ska jag göra nu?!

Ska jag låta allt rinna ut i sanden, fortsätta andas som vanligt...

Eller ska jag göra ett försök och riskera att bli sårad...

Jag vill ha ett tecken på vad jag ska göra,

Innan kvällen ber jag så snällt jag kan om ett svar, hjälp mig...

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar