måndag 13 juli 2009

Det är inte lätt att leva ibland, svårt att veta hur man ska göra...
Får man göra så? Vill jag? kan jag?

Vad skulle jag säga till min bästa kompis...
Det är klart att du ska höra av dig...
Det är klart att du ska vänta på att han ska höra sv sig...

Jag tror att jag gör det sista, jag väntar, vill han så finns jag här.
Jag orkar inte hålla på att krusa någon, jag vill inte, jag har ingen större lust.
Men samtidigt så känner jag att va det meningen så händer det annars så får det va, jag har blivit sårad för mycket nu jag orkar inte igen.
Jag har lärt mig att det går över... men inte vilken dag...
Ibland så går det fortare, ibland långsammare, ibland inte alls, hur det än blir så ska jag överleva.
Jag ska gå med huvudet högt, jag ska inte shemas.

Jag har älskat, förlorat, förälskats, misst...

Men jag är ändå fortfarande lite starkare än igår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar