söndag 14 november 2010

När man släppt lös så här mycket känslor som jag gjort nu så känner man sig oövervinnerlig, sårbar, stark fast ändå skör... När man älskar någon så att man inte vet vad man ska göra av alla känslor... När man vill krypa innanför skinnet på dig, när man inte kan komma nog nära...

Livet känns helt nu när du är här, jag kan andas ända ner i magen... Jag kan vara mig själv... Jag vill vara mig själv...

Du är så vacker... Mjuk... Varm... omtänksam... Följsam... Stark... Åtråvärd... Gör mig varm... Vill ha dig hela tiden...

Vill vara kvar i den här bubblan länge...

Älskar dig fast att flyttfåglarna lämnat oss för vintern, hoppas på att du är kvar när dom kommer åter... Önskar uppleva deras flykt många gånger tillsammans med dig... Du är den bästa...

Min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar