onsdag 17 november 2010

När man älskar någon så känns det i hela kroppen. Man blir varm, pirrig, glad, lycklig, otålig (längtar hela tiden hem/efter dig). Hjärtat sväller över...

Jag har aldrig släppt någon så nära som nu... Jag har medvetet hållit alla ifrån mig. Den ända jag älskat villkorslöst är min son samt min familj... Jag har inte medvetet släppt in dig, du kom in av dig själv... Du har övertagit hela mitt hjärta förbehålls löst... Jag älskar dig så mycket så att det gör ont... Härligt med skrämmande... Jag kan bli rädd att du ska försvinna, du skulle kunna krossa mig... Men jag ska försöka att inte tänka så, jag ska bara ge mig hän åt denna känsla. Surfa på vågen av oändlig lycka, blunda för att det någonsin kommer att ta slut. Jag ska leva här och nu och tänka att detta ska vara för evigt. Detta är ingen dröm som jag ska vakna ur, detta är verkligheten.

Livet har just börjat. Jag är här , du är här och vi är tillsammans...

Mer behövs inte...

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar