måndag 2 mars 2009

Idag är jag tacksam för att:

*Jag har en bil som fungerar.

*Jag fick igång värmen hemma:

*Jag har någon stans att bo.

*Jag har ett jobb.

*Jag är frisk.

Jag vill kunna älska livet som det är, jag ska skratta när jag är glad, jag ska gråta när jag är ledsen. Livet är för värdefullt för att kastas bort. Jag vill inte göra någonting ogjort. Jag kanske inte är stollt över allt som jag varit med om/gjort, men allt har gjort mig en efarenhet rikare.

Jag älskar alla som är mina riktiga vänner, alla ni som bryr er om, som är en del av mitt liv just nu för att berika det. Man kan inte lova varandra evig vännskap, men man kan lova varandra lojalitet. Jag kommer att försöka att alltid vara en så bra vän som jag bara kan. Jag hoppas att jag aldrig ska såra någon. Jag kommer förmodligen att göra det, men det va aldrig min mening och jag hoppas att ni talar om att jag gjorde fel, så att jag kan göra rätt nästa gång.

Till mina älskade vänner

MVH Sara



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar