lördag 8 januari 2011

Livet är underbart för den som tar sig tid att leva, tid att njuta, tid att bara vara...
Kärlek är underbart när man känner sig älskad...

Kärlek kan vara outhärdlig om känslorna inte är besvarade. Men när dom gör det så känner man sig oövervinnerlig.

Älskar dig mer och mer för varje dag, timme, minut som jag andas, du andas, underbart...

Rädslan gör sig påmind mera sällan nu, men den ligger där trots allt... Du kanske lämnar mig... Finner någon annan att älska, blir trött på mig... Jag ska inte tänka på det utan njuta av nuet, och dagarna som är... Hoppas att det blir du och jag för alltid, att jag får bli gammal med dig, att det alltid kommer att kännas så här... Att jag alltid kommer att vilja ha dig... Att du alltid kommer att se på mig med kärlek...

Älskar dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar