lördag 26 december 2009

Förvirrad, frustrerad, fundersam, less, irriterad, skakig, nervös, Jag vill så gärna få känna dina händer på min kropp en gång till, få en kyss som gör att jag lättar lite.. en gång till.. Jag vill få svepas iväg i njutning och omfamnas av dig.. en gång till... Jag förstår inte denna feber som du orsakar i min kropp... varför kan jag inte få dig ur tanken???? Varför, när det är så länge sedan... Det har varit andra i mellan.. Men tanken kommer alltid tillbaka till dig.. samt en önskan om en gång till.. Varför.. är inte värden större.. eller blev jag inte klar.. eller är det dig jag söker.. Jag har varit nyfiken sedan jag hörde ditt namn första gången.. intresserad sedan jag såg dig.. fast sedan jag pratade med dig... En enda gång till... Skulle jag nöja mig med det??? Vet inte.. Vet du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar